Nog vier nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Nieuwehorne, Nederland van Danielle Klompmaker - WaarBenJij.nu Nog vier nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Nieuwehorne, Nederland van Danielle Klompmaker - WaarBenJij.nu

Nog vier nachtjes slapen..

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

25 April 2016 | Nederland, Nieuwehorne

Lieve familie, vrienden en andere mensen die dit lezen,

Nog vier nachtjes slapen, en dan is het zover. Dan ga ik mijn allereerste écht grote en lange reis maken (hoewel, 2,5 maand, is niet suuuper lang, maar voor nu lang genoeg) . Het is gek om dit nu te typen, wetende dat ik over een aantal dagen in Zuid Afrika ben en nu nog maar heel eventjes in Nederland. Veel mensen vroegen of ik een blog bij ging houden. Tja, 't lijkt mij best leuk om mijn ervaringen met jullie te delen. De vraag is wel hoe goed ik er in ben om jullie updates te geven. In ieder geval, een goed begin (zo'n pagina aanmaken) is het halve werk. En dan kijk ik wel hoe vaak en hoelang ik dit vol ga houden..
Voor nu heb ik er heel veel zin in, maar vind ik het ook wel een beetje spannend. Ik heb de komende dagen nog genoeg (leuke) dingen te doen, voor ik het weet zit ik, samen met Hanneke, in het vliegtuig. Mijn eerstvolgende update zal ik dan vanuit Zuid Afrika schrijven!

Liefs,
Danielle.

  • 25 April 2016 - 21:09

    Elske:

    yeah, super leuk om je te volgen!!!!

    xxx

  • 25 April 2016 - 21:28

    Claudia:

    Heel veel plezier meis!

  • 25 April 2016 - 22:56

    Jesse Eek:

    Leuk dat je dat gaat doen... !

  • 26 April 2016 - 09:56

    Sjoukje (tante):

    Hey, leuk idee Danielle!

  • 02 Mei 2016 - 22:33

    Jitty Hofstra:

    Ok wil heel graag je belevenissen volgen! Knuffel van tante jitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 1825

Voorgaande reizen:

29 April 2016 - 09 Juli 2016

Stage in Zuid Afrika!

Landen bezocht: